Oh ~ Final Industrial Report

salam salam. * salam tangan dulu eyk !! hehe. aku risu betol ngn report akuh nih.. tak jugak siap2. heyh. orang lain dah siap aku maseh tercanggok2 main batu seremban kat bawak pokok klapa. tu ar pasal tak siap lagi. aku mesti siapkan jugak dalam bulan nih sebb aku nak g balik kampong n vacation skali. aju nak enjoy puas2 before
balek poli. arghhh !! nanti nak print ag. banyak keje btoll argh.. tapi , demi mencapai cita2 ku * ayat main peranan. haha. aku mesti jugak siapkan report aku untuk naikkan pointer aky yang hampir2 0.02 mata lg nak anugerah dekan. ishhhh !! sabo jer la. skali pun jd lah. aku nak daptkan jugak anugerah dekan untuk next semester. hmm. okeng ~ banyakkk sangat dah carutan si retis anne nihhh * prasan retis anne nih. haha. sambung buat report dulu arh.. 

Done Reading, Then Comment. Tengs yaww !! =]

No comments:

Post a Comment