Pages

BULAN SEDIH ? =[

Assalamualaikum. 

macam sedih jer title post aku nih. hm.. memang sedih pun.
aku pun heran. bulan nih. banyak kawan2 aky yang sedih.
aku pun tumpang sedih gak. well girls, we grown up. so, BIG GIRLS DONT CRY k?

aku pun pernah gak mengalami masalah seperti korang. tapi aku redha.
insyallah, Allah swt akan bantu hambanya.


aku tidaklah arif dalam bab percintaan. aku juga pernah ditinggalkan. 
kumbang bukan seekor kan. mungkin ini dugaan. suatu hari kelak Allah akan memberikan kita seorang yang benar-benar layak untuk kita. BETUL TAK? so sabar jer lah.
berkat kesabaranku. aku masih kekal dengan my lovely APISH !!
LOVE YOU SO MUCH SAYANG !!

so. kepada my fellas.
saya sayang banget sama kamu semua sich!!
jangan sedih ya. share ur problem k? jangan simpan2.
i can be a good listener for u fellas.
=]





Done Reading, Then Comment. Tengs yaww !! =]

1 comment: